lördag, juli 25, 2009

--♥--

Oj, jag har verkligen inget att skriva om mer. Allt är så bra här och jag delar det med de jag vill dela den glädjen med. Visst saknar jag vissa saker i Sundsvall men i det stora hela så har jag ALLT här i Luleå, allt som betyder något för mig. Enda jag inte har här är Jessica och Linus, er saknar jag sååå mycket. Jessica om du läser detta så måste du pussa Linus tusen gånger från mig =)

Jo igår fick vi glädjande nyheter, vi får våran lägenhet här i Luleå den 15 augusti. Känns underbart att få flytta in där igen, enda jobbiga är att vi måste åka ner till Sundsvall och hämta våra grejer plus att städa ur lägenheten *suck*. Men jippii då kanske jag får pussa på Linus själv, om han nu inte är för blyg ha ha ha. Allt har sina för- och nackdelar, gäller att bara kunna se fördelarna för då blir ju allt så mycket roligare =)

I torsdags hade vi en super mysig kväll i Brändön med Pers släkt. Hur mysigt som helst och vilken GOD mat, hade man haft mer plats i magen hade man kunnat äta ihjäl sig ha ha ha. Brändön är så oerhört vackert på sommaren, fridfullt och perfekt. En vacker dag kommer vi att flytta dit =)


Inga kommentarer: