torsdag, juli 16, 2009

Jiipppiii

Jag kom in på skolan igen =) ha ha ha. Var lite små rädd att mitt dåliga omdöme i att vänta med att göra en uppgift skulle sabba allt. Så nu känner jag mig nöjd och redo för att fortsätta studera. Min dröm är ju att få starta en egen förskola där jag ser till barnets hälsa och välbefinnande, både i kropp och själ =) Min dröm är rätt stor, men jag ska inte at upp mer om den här ha ha ha för än så länge är det bara en dröm. Måste stå ut med skolan i 2,5 år till ha ha ha. Första året gick bra även att jag var gravid och tokigt känslig, humöret svängde hit och dit. Tog mig igenom det smärtfritt iaf, så nu hoppas jag på ett ändå bättre år =)

Ville bara informera om detta. Nu ska jag gå och koka färska potatisar göra dopp i kopp och äta lite sill till =) Mums!

Kram

2 kommentarer:

tina sa...

vad nice :D då kan vi plugga i skolan tillsammans :D
Btw.. så har jag laddat upp med typ 12 matte böcker.. vi ska räkna matte...buhuhu.. ska du bli förskollärare nu alltså?=)
KRAMAR
btw, vi startar en tillsammans;)

Alicia sa...

GRATTIS GRATTIS! Vad roligt! =)