torsdag, juli 23, 2009

Födelsedag och otursdag

Min mamma fyllde år igår =) Stort Grattis till henne. Hon fick en jätte fin ros (enligt mig) av oss, sen begav det sig iväg till All Star för middag och där fick hon sin "riktiga" present, en ny mobiltelefon. Det var hon i stort behov av. Tror hon tyckte att allt var lyckat och vi hade en trevlig dag.

Min älskling hade sin otursdag igår, det börjar med att han badar sin iphone i avloppet, sen på All Star spiller han ut sin (hela) öl och på kvällen stöter han till mosters kaffekopp så det blir kaffe över hela bordet. Ölen landa lite i mammas knä men kaffet fick ingen på sig som tur var, bara lite papper å så som blev kaffe blött. Stackars man, det var med rädsla och en klump i kroppen jag släppte iväg honom mitt i natten till Brändön, där han skulle sitta uppe med sin far och vakta hamnen.
Klockan 4-4:30 så känner jag en välbekant kropp som kryper ner bredvid mig, SKÖNT han var hemma och mådde bra.

Min lilla vilding till son har vaknat och nu är det full rulle. Han är så nyfiken av sig, ska överallt och allt går så fort nu, man får inte titta bort en minut så är han någonstans där han inte ska vara ha ha ha. Nu klättrar han också upp för trappsteg och allt. Shit vad allt gått snabbt med den motoriska utvecklingen, galet.

I kväll blir det "släkt" träff med Pers släktingar, grillning nere vid Ferruform tror jag det var, eller om det kanske var nere vid hamnen ha ha ha. Blir säkert mysigt och trevligt =) Hoppas på att vädret håller i sig.

Nä nu ska jag gå till den lilla vilda babyn ha ha ha.
Kram

Inga kommentarer: