tisdag, juni 09, 2009

Bröllopsplaner

Nu är lokal bokad och serverings personal kanske fixad =) Det går framåt i planerna! Tema färger har vi börjat spana på annat igen *suck* jag kommer nog aldrig bestämma mig. Blir nog en sista minuten grej ha ha ha. Det jag vill dock är att ha stolsöverdrag, men vet inte om det går att hyra någonstans i Luleå för jag kommer aldrig orka sy upp själv. Om någon vet hör gärna av er =)

Skriva en låt är också svårt gaaaa, men har skrivit lite. Vet dock ej om det kommer fungera till en låt. Om inte så kanske vi använder det till ett bildspel. Många planer smids men vet inte hur många som kommer gå till ett färdigt projekt. Vi får se.

Längtar dock tills den stundande dagen, ska bli så kul. Men jag lär vara tok nervös. Måste lära mig att låta saker bli som det blir, för jag vill ha allt perfekt, men jag försöker tänka att små fel kan vara rätt charmiga och göra upplevelsen mer levande.
Får träna, träna, träna på det.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går att hyra stolsöverdrag till bröllop från Festdetaljer.se. De hyr ut stolsöverdrag, dukar m.m. till hela Sverige. Jag hyrde mer än 100 och då fick jag 10% rabatt och en liten bröllopsgåva till mig och maken. Trevligt!

Lycka till! /Hanna i Kiruna