tisdag, juni 02, 2009

Skit och blä

Tillbaka i denna skit stad, HATA är nog ett rätt milt ord om vad jag tycker om denna stad. Tiden bara stannar när vi kommer hit. Livet känns meningslöst och tårarna bränner bakom ögonen varje gång jag tänker på hur och varför det blev som det blev. Varför kan jag inte bara vara glad och nöjd med det jag har här? Det går bara inte! HATA, HATA, HATA detta ställe.

Orkar inte ens tänka på det underbara som kommer ske den 22 maj 2010, har gett upp helt. Jag har fått i uppdrag att skriva en egen låt till vårt bröllop, men hur ska jag kunna skriva något glatt och kärleksfullt nu när jag känner så här. Visst jag har ett år på mig eller mindre än ett år nu men jaja vi säger ett år. Fast det är klart älskade vännen måste ju få texten så hon kan skapa musiken och öva in låten. SUCK! Hittar massor med låtar som är vackra i texten men sen resten är skit ha ha ha. Blir kanske bäst att skriva själv och vännen gör musiken till å så. Men sååå svårt, jag har aldrig skrivit låtar. Massor med texter har jag skrivit men dom är ju som huller om buller, bara ord som kommit upp bara så där. 

Wilgot var så snäll igår när vi åkte ner, han bara sitter i sin stol. Inget gnäll alls från honom även att han får sitta still i flera timmar. Han måste vara det snällaste barn som finns! Tog till klockan ett dock tills han somna sen på kvällen, men det kan vi inte klandra honom för. Hela dagen blir som knasig när man spenderar massa tid i en bil.

Äsch finns inte så mycket att skriva. Hoppas ni har det bra iaf.
Kram på er!

Inga kommentarer: