fredag, juni 05, 2009

uppdatering

Snälla, kan det inte bli bättre väder här i Sundsvall så vi kan komma oss ut och mysa =) Sitta i gräset och busa ha ha ha. Bara varit skit väder sen vi kom hit ner, usch och fy. Jag som trodde det var sommar här nere, nåja hoppas solen kommer snart!

Igår var vi med Jessica och Linus på stan. Jessica köpte present medan jag bara fönster shoppa. Vi gick förbi Pers jobb och blev bjudna på en kaffeslurk, orkade inte brygga något hemma. Linus vart lite otålig så vi var tvungna att gå rätt snart efter att vi kommit. Vi gjorde stan lite mer och sedan mötte Per upp oss. Jessica och Linus lämnade oss för att åka hem å äta. Vi gick också hem och lagade mat, vart lite små misslyckat denna gång men det gick att äta även att det inte var så där mumsigt som det ibland blir. Efter maten åkte vi till Jessica, Linus och Fredrik. Wilgot och Linus satt och lekte med varandra på golvet men när Linus började gråta så börja Wilgot gråta och tvärtom. Fattar inte vad som tagit åt dem, inget vanligt beteende av Wilgot och heller inte av Linus som jag förstod det som.  Det slutade med att Wilgot satt själv på golvet och lekte medan Linus var antingen hos mamma eller pappa sin och myste =)
Tråkigt att det är så men vi får väl försöka träffas oftare så att dom lär sig att vara tillsammans.

Midsommar verkar bli att vara här i Sundsvall tillsammans med Linus & co. Kan bli en tok mysig dag bara solen kommer och förgyller den också. 

När jag och Per kom hem igår, såg vi filmen "Tvivel", den var sådär. Varför är det alltid så att den film som fått bäst betyg och mest nomineringar i olika filmgalor är dom sämsta filmerna? Eller är det jag som vill ha mer enkla filmer, filmer man kan skratta och gråta till. Filmer som berör mig! Jaja, enligt mig är dom filmer som fått bra betyg oftast skit filmer. Eller nu är jag rätt hård, "Tvivel" var ingen skit film men ingen "ååå det var den bästa film jag sett" heller.

Gud så jag saknar mina underbara vänner i Luleå, och min underbara mamma längtar så tills du kommer ner till oss! Fast det är klart jag har det bra också jag har min älskade son och min älskade man hos mig, får försöka glädja mig åt det iaf.

Pers bror kommer hit i helgen och hans sambo, ska bli super kul. Per och hans bror är sååå "tokiga" inte ett enda klokt ord brukar komma ur dem när de är tillsammans =) Dom e smarta killar men på tok svammliga. Så denna helg kan nog medföra sig en massa skratt.

Nåja hoppas ni har det bra.
Kram.

Inga kommentarer: