söndag, augusti 30, 2009

Rädd

Usch, jag är rädd. Skolan börjar i morgon och jag gick igenom lite av uppgifterna idag, tror jag kommer att dö av skräck för jag vet inte om jag kommer att klara av det här. Ingen Tina har jag heller som stöttar mig buhu. Vet inte ens om jag kommer ihåg hur man skriver en rapport, ordet rapport för mig låter skrämmande och som något omöjligt, fast jag vet ju att jag klarade av första året. Sen har jag märkt att det brukar låta svårare än vad det är, men just nu känns det bara hemskt gaaa vad ska jag ta mig till. Redovisningar är ju inte heller min grej, blir alltid så tokigt nervös. Det är verkligen en plåga att stå där uppe och prata och sedan bli bedömd utöver det man sagt och gjort. Usch och fy varför gör jag detta egentligen?

Nåja vi får se om jag överlever morgon dagen, hade hellre spenderat den med mina underbara pojkar.

Inga kommentarer: