tisdag, maj 05, 2009

En vanlig tisdag

Igår kväll var vi och hälsade på Johnny, Katta och lille Elvin. Alla säger att Elvin är så stor men jag tycker han är pytte liten eller pytte kanske är å ta i, men jag är van och se min lilla Wilgot som definitivt inte är liten bredvid Elvin. Det är otroligt vad snabbt man glömmer hur små dom små liven varit. Nåja Elvin fick lite presenter som jag insåg säkert är på tok för stora, lite tråkigt efter som att det var sommarkläder så de är lite begränsat när dom går att användas. Nåja vi får hoppas på att han växer snabbt ha ha ha.

Idag har vi tagit det lugnt, jag sover så fruktansvärt dåligt på nätterna och på dagarna kan jag helt enkelt inte sova. Vet inte vad det kan bero på men skit jobbigt är det, för jag är trött hela tiden. Har varit ute med moster och promenerat iaf. Så nu är jag ute å går varje dag. I morgon ska det bli en vilodag för det ska visst regna och bara vara ynka 4 grader varmt. Eller vilodag lär det inte bli, ska tvätta. Vi har tok mycket tvätt.


Min lunch idag =)


Inga kommentarer: