tisdag, maj 26, 2009

Musik?

Vi har gett upp Lyckorus som vår låt på bröllopet. Funderar på Metallicas Nothing else matters, men vet inte om den passar på bröllop eller om den passar till vännens röst. Har ni några tips på bra låtar så kommentera vad ni tycker. Det ska vara två låtar, helst vackra texter. Kan även vara en upptempo låt också som vi kan försöka göra en lugn version av. Helst vill jag ha en låt som inte är allt för ut tjatad, vacker och lite "ovanlig" kanske.

Vännen sa att hon kanske kommer backa ur p.g.a. nervositet men det hoppas jag för guds skulle att hon inte gör för hon är bäst i mina ögon och öron. Skulle inte kunna tänka mig någon annan som kan sjunga som henne. Lite kul för jag var den första hon ens sjöng för, många år sen nu. Hon har sjungit på dop å så och jag hoppas, hoppas med hela mitt hjärta att hon vill och klarar av nervositeten så bra att hon sjunger för oss. Kommer gråta floder när en person jag älskar sjunger för oss, en person som betyder mycket för mig, så jag hoppas och hoppas!

Vännen min har ju lovat make, hår och idag lovade hon även att hon ska vara smakråd till klänning, helt UNDERBART! Litar på henne till 100%, och det är ju ett plus att hon är med vid provning av klänning för då kan vi ju även leka med tanken av hur håret ska se ut. Som det ser ut nu vill jag ha lockigt utsläppt hår, eller bakåtdraget så ansiktet kommer fram men svallande lockar bak till. Kanske en tiara men ingen slöja blir det, som det känns nu.

Tack Fny det är så kul att höra att du gillar att läsa om mina "våra" planer, du får jätte gärna kommentera om vad du tycker. Alla förslag är välkomna! Alltid bra med inspiration från andra även att det i slut ändan kommer bli på vårt sätt =)

1 kommentar:

Anneli sa...

"Du låter det ske" med Adolphson & Falk har jättefin text. Eller en lite funkig låt "You are the Universe" med The Brand New Heavies. Eller varför inte "Signed Sealed Delivered I'm Yours" med Stevie Wonder.

Fy vad kuliga tider ni har nu.:-)