måndag, maj 11, 2009

Usch vilken jobbig dag det har varit, Wilgot har sovit dåligt. Vaknat 3-4 gånger i natt, velat ha närhet för när han legat bredvid mig eller mamma så har han somnat om och då har jag kunnat smyga ner han i egen säng. Han vakna sen vid 6-7 tiden någon gång, vet inte så noga var helt borta då. Men då fick han ligga bredvid mig och tillslut somnade han men då kunde fasiken inte jag somna. Huvudet gick på högvarv med massa grejer jag ville göra. Samtidigt som den gick på högvarv så ville kroppen och hjärnan sova men som sagt det gick inte. 

Kände hur dåligt mitt humör var, grr sa jag till allt men till lille Wilgot försöker man alltid vara glad för han är ju så underbar även att han inte sover på nätterna ha ha ha. Han är snorig som bara den, skit irriterande! Undra vem som smittat honom?! Sen tror jag det är tänder på väg, men han försöker vara glad hela tiden. 

Fick sova en snutt i eftermiddag och sen kom moster Gun på besök och, vi klädde Wilgot, la honom i vagnen och gick ut.. Vi tog en lååång promenad, var borta över en timme. Grymt skönt var det och Wilgot stor trivdes i vagnen

Ska se om jag hinner skriva cellprovet i kväll annars blir det i morgon. 
Just ja i morgon ska vi på bvc och väga Wilgot, bvc här i Luleå är mycket bättre än i S-vall. Men allt är ju bättre här. Funderar på att utöka min tid i Luleå till maj ut, kunna vara med mamma på morsdag skulle sitta fint =)

Nåja får vara allt idag. Kul föresten att Kusin Anneli hittat hit =)

Kram 

1 kommentar:

Alicia sa...

Låter strängt. Då kan jag säga att jag hade en bra mycket bättre måndag. Bara ta en titt på bilderna på min blogg så förstår du! =D Hoppas idag har varit en bättre dag för dig! Kram!