fredag, maj 08, 2009

Fredag

Igår var vi hos Jenny och grillade mmmm så gott det var. Wilgot som blivit förkyld hade det jobbigt och var grinig som bara den, eller det kanske han inte var men jag var trött och mitt tålamod var inte det bästa. Kroppen värkte och allt kändes jobbigt, (Wilgot sov knappt något natten till torsdag). Han tok spydde över mig efter att han fått ersättning efter som att han inte ville äta vanlig mat, och det luktade värre än någonsin. Så klart hade jag inga kläder med mig, så jag var tvungen att låna lite kläder av Jenny och Jocke ha ha ha. Jag såg ut som en blandning, som att jag bara tagit det första jag hittat ur garderoben. Nåja jag frös inte och jag kunde ju bära upp kläderna med glans ha ha ha.

När vi kom hem från Jenny var det som att Wilgot blev en annan människa, lugn och harmonisk. Han fick välling och somnade smärtfritt, har börjat ge honom välling nu istället för ersättning och det går bra än så länge i alla fall. 

Han har vaknat några gånger i natt, så jag har varit tvungen att kliva upp och ge han tutten så har han somnat om tack och lov. 

Idag ska vi nog bara ta det lugnt, komma oss ut och promenera en sväng är det enda som står på agendan än så länge. Vi har varit ute varje dag och gått en sväng sen vi kom hit, eller onsdag var en vilodag efter som att det regnade den dagen och var små kallt. Planen för idag var att kanske åka på ikea men efter som att Wilgot är små hängig så tänkte vi att han kanske mår bäst av att få vara hemma och bara ta det lugnt så inge ikea idag. 

Nåja ni får ha det bra så ses vi här snart igen =)
Kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig mitt hjärta! Vill vara hos dig nu. Krama dig och mysa hela dagen. Puss Älskar dig