måndag, maj 04, 2009

God morgon (dag)

Igår åkte jag och Anne upp från S-vall till Luleå, hur kul som helst att få snacka tjejsnack en hel resa upp till Luleå ha h a ha. Det kändes inte alls så drygt att åka upp som det brukar, jag behöver mer tjejer i mitt liv *asg*. Nu när jag är här uppe i Luleå så kommer jag ju att få det =) konstigt nog så är det skillnad att umgås med tjejer och killar. Och som med allt annat måste man få balans i allt , man blir som less av att få vissa saker för mycket och längtar efter det man får för lite. 

Idag står det på agendan att jag och Wilgot ska gå till ett möte med pappa/morfar om hans rehabilitering och sen ska vi gå till mammas/mormors jobb. Sen får vi se vad som händer om vi går en sväng på stan eller så. 

Ska bli kul nu å testa vagnen när min morbror fixat däcken, nu är dom stenhårda och kommer säkert rulla bra på vägen ha ha ha.

Nä nu måste jag göra mig i ordning så vi hinner oss iväg. 
Ha det gott alla fina läsare ;)
Kram!

Jessica, TACK för att du finns där nere!
Vi ses snart igen =)


2 kommentarer:

Alicia sa...

Äntligen uppdatering! =)
Hoppas att du är okej! Kram!

Jessica sa...

Det var så lite så!
Väntar på att du ska komma ner nu så vi kan umgås lite! Jag ringer dig något i veckan så vi kan surra lite. Kram kram!