lördag, april 25, 2009

Skit

Som det ser ut just nu kommer jag inte komma tillbaka till Sundsvall, ser ingen anledning till att offra fler delar av mitt liv för att åka ner dit igen. Enda gången jag åker ner är för att packa mina grejer. Kommer dock att sakna Jessica och super söta Linus. Nåja allt är bara skit nu.

Har varit ute och gått idag, jätte fint väder har det varit här, blåst som vanligt men som tur är har det varit varma vindar. 
Jaja är mest irriterad ju nu, ska äta lite mat blev sen middag idag =/
Kram

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men nej! Jag blev superledsen och började gråta när jag läste att du antagligen inte kommer hit igen. Får tårar i ögonen nu när jag sitter här och skriver. Jag som verkligen tycker jätte bra om dig och jag tror att du skulle vara den bästa vän man kan tänka sig.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer att komma ner och stanna här... Men jag förstår dig om du väljer att inte lämna dina nära och kära som du har i Luleå, som är ditt hem. Jag håller iaf tummarna att du kommer på andra tankar och tänker över allt ett par gånger!!
Krama massa på Wilgot från mig och Linus!

Alicia sa...

Sv: Ja jag är verkligen jättenöjd med sidan. Där ska jag beställa från fler gånger! Hoppas att du har det bra fina du! KRAM