söndag, april 05, 2009

Lördag

Oj idag har jag stått i =) Bakat två omgångar med scones från Leilas underbara bok och sen på kvällen satte jag igång med choklad cupcakes. Allt var rätt så lyckat. Jag och mamma har stått i med maten också så den var klar när Per kom hem från jobbet, var hans helg idag. Vi åt karrekotletter och hemmagjord potatissallad och lite grön sallad vid sidan om =) gudomligt vad gott det var.

Jag är besatt av photoshop just nu, har en underbar bok som jag kan tipsa all om, om ni vill kunna redigera bilder "Adobe Photoshop CS3 för digitalfotografer" av Scott Kelby. Världens underbaraste bok, använder den hela tiden och som jag sa är besatt av den och programmet photoshop ha ha ha. 
Ett annat bok tips är Leilas kokbok "A Piece of Cake" använder den till alla min bakprojekt. Love IT!

Har skickat efter framkallning av massor med bilder =) ska bli så kul när dom kommer. Blev 83 vanliga bilder och 2 förstorningar så ser fram emot dem med spänning. 

Vi har haft farbror J på besök hela kvällen ha ha ha, så nu är du mystisk igen farbror J. Och farbror har du blivit på köpet, låter lite gammalt för din ålder men jaja farbror är du hur som helst.

Nä nu ska jag sluta svamla å gå och lägga mig.
Sköt om er.
Kram


Denna bild ska bli en förstorning och få hänga på något speciellt ställe här hemma =)
Har fotat lill killen jätte mycket
så blir denna bild bra kanske vi framkallar fler förstorningar.

1 kommentar:

Nina sa...

Halloj! Ville bara skicka en Glad Påsk hälsning till er! Hoppas ni får en bra påsk. Firar ni påsken i Luleå? För gör ni det måste vi ju hinna träffas.
Kram