torsdag, april 23, 2009

Coolast i stan

Idag har jag fått mina Mary Kay saker, så kul. Ska testa en sak i kväll iaf hi hi hi. Tina har varit här, vi har varit ute och promenerat, mycket skönt. Det måste vi göra igen snart vännen =) Tråkigt bara att du har fullt upp i skolan men det kommer gå bra för dig, du e ju BÄST! =)

Jag och mamma har varit å små handlat lite i kväll. Wilgot har fått solglasögon, dom är lite stora tror jag men idag när vi var ute och han fick sitta upp så lyste solen rätt på honom. Ögonen hans började rinna lite så tänkte att ett par solglasögon kommer ju att skydda från sol och vind =)
Köpte en napphållare nu när Wilgot börjar sitta mer och mer i vagnen. För jäkligt är det om nappen tappas i backen och han ingen annan har. Han älskar verkligen nappen hi hi hi.

 Lite suddig men tyckte han var så söt på denna bild ha ha ha.

Wilgot har blivit trög i magen igen SUCK, fattar inte varför han blir det. Jag gör som inget annat än det vi brukar och hans mage har varit bra i några dagar nu, men så ska det börja tjorva igen suck. Har köpt katrinplommon puré idag så i morgon ska han få lite och då hoppas jag på att magen kommer igång igen. I Sundsvall köpte jag en gröt havre med katrinplommon och den fungera bra för Wilgots lilla mage, men här i Luleå har jag inte hittat den *suck igen*.

Nu i kväll följde vi mamma/mormor ut med lilla vovven, det verkade Wilgot tycka om. Han låg där i vagnen och bara myste hi hi hi. Det är små kallt här på kvällarna men på dagen var det strålande solsken och behagligt varmt. 

Nu sover lillen, ska också gå och göra mig i ordning för sängen så jag e pigg och glad imorgon =)
Ha det bra.
Kram.

Min kärlek
Jag älskar dig!
Saknar dig!
Tänker på dig!
Puss 


1 kommentar:

t sa...

ja det måste vi : ))
tackar.. men ja det här är inte lätt.. och jag brukar vara ganska säker.. men nu känner jag mig rätt osäker på alla ord som ekologi osv. Bara för att man måste beskriva allt man skriver sa en lärare typ..:(

KrAmar