onsdag, april 01, 2009

1:a april

Jaha då var jag väl tvungen att uppdatera här lite även att jag inte har någon lust. Tycker ni är på tok för dåliga på att kommentera mina inlägg. så ju mindre ni kommenterar ju mindre skriver jag ha ha ha. Det handlar om att ge och ta.

1:a april idag, som tur är har jag inte blivit lurad. Usch jag hatar sådant där med att luras och bli lurad, speciellt om den som lurar håller på att stå på sig tills man jaha ok är det så och sen april april din dumma sill. Jag gick ju ändå inte på det från början men jaja som tur är så har ingen lurat mig idag.

Min underbara mamma är här nu så jag kommer mig ut varje dag =) så skönt och så roligt. Wilgot gillar det också. Idag fick han till och med sitta upp i liggvagnen så han kunde se en massa när vi var ute och gick =) Så söt var han när han satt där och titta åt ett håll och sedan åt ett annat å höll på så hela tiden ha ha ha. 

Gud vad jag längtar efter ett eget hus! Jag blir som galen när jag inte har eget hus som jag kan smycka med massa lantliga saker =)

Jo jag såg att det kommit ut nya tidningar: Leilas country living och sen har det kommit ut en som heter Eco Queen tror jag som också verka intressant, tråkigt bara att dom e så dyra. Men jag kommer väl att köpa dem en dag ha ha ha.

Nä nu ska det bli sängen nästa.
Kram

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack för de underbara bilderna på charmtrollet=) helt galet vad han växer!Men jag gillar det,för då kan du snart sätta honom på tåget ner till mig;)

t sa...

ja de är ju inte jag som gör den ; P så jag vet inte heller när nästa kommer, om de ens kommer ngn ;Å