söndag, april 19, 2009

Premiär

Nu har det premiär grillats här i Luleå =) Mmmmm, vad gott säger jag bara. Finns inte så mycket som är bättre än grillat hihihi. 

Körde Per till bussen efter 7 på morgonen och det skapades några tårar när bussen åkte iväg men lyckades svälja ner dem. 
När jag kom hem till mamma fick Wilgot mat, å så ville han sova lite till. Konstigt det efter som att han alltid vaknat så tidigt här uppe men så är det väl alltid, när jag vill sova vill han inte det och typ tvärtom. 
Nåja jag gick också och vila lite när han vilade, mycket skönt men han vakna så klart innan jag tyckte att jag fått vila klart så mamma tog honom =) Så skönt, nu är det bara att ge han till mamma så får jag vila hihihi. Fördelar som inte finns i Sundsvall och dom är guld värda!

Sen klev jag upp och gjorde blåbärspaj haha men tyvärr så vart den inte alls lika god som den jag gjorde tidigare i veckan. Nåja det funka iaf. Så begav vi oss till moster för att grilla som jag skrev om tidigare, mmmmm vad gott!
När vi ätit och umgåtts ett tag så åkte jag till Jenny, busade lite med Vilmer å så. Han var lite små blyg i början men sen så släppte det och vi kunde tok busa hahaha. 

Nu sover lillemannen och det börjar väl bli dags för mig med, att fundera på sängen.
Ha det bäst!
Kram.

Älskar dig min underbara man!


1 kommentar:

Alicia sa...

Åh grillat är så underbart gott! Hoppas att allt är bra med dig gumman! Kram