onsdag, april 22, 2009

Tusen tack, mat och annat tjaffs.

Nu har Anna varit på besök, så mysigt var det hi hi hi. Vi bara pratade och umgicks, å Anna gullade med Wilgot och han charma in sig totalt ha ha ha. Han är ju bra på det, skrattar åt alla i princip som kommer och pratar med honom. Han älskar att få uppmärksamhet, men ibland blir man så trött så då är det bra när andra underhåller honom ha ha ha. 

Per visa en jacka Wilgot fått av Jessica, Fredrik och Linus på skype, super fin jacka och jag vet inte hur vi ska kunna tacka er ha ha ha. Tusen miljoner tack för den, det uppskattas verkligen. Vi måste ses sen när jag kommer ner till Sundsvall, om jag nu kommer. Eller jo det gör jag, för jag saknar min älskling så mycket att det värker i hela kroppen. Hade bara han varit här så hade allt varit perfekt! Åter till Jessica och co, vi får ta och bjuda er på middag när jag kommer ner och så får vi ta och fira lilla Linus som blivit stor =)


Detta är vad min tallrik består av nu, protein, grönsaker och lite fett. Har gått upp 15-20kg sen jag träffa Per och det är inte bra ha ha ha. Skyller endel på Wilgot också men nu är det upp till mig att försöka ta tag i detta. I morgon blir det fläskfilé och grönsaker, kanske gör eget örtsmör till vi får se. Ska försöka med detta i en veckas tid så får vi se hur jag känner mig då, om jag fortsätter en vecka till eller börjar smått med lite pasta, potatis och ris, vi får se. Anna hade ju köpt fika, men jag har stått på mig och inte fikat. När man väl bestämmer sig är det inte så svårt, men det är inte så kul alltid heller men jaja man får väl skylla sig själv.

I morgon är mamma ledig, så underbart. Vi ska försöka komma oss ut på dan. Lättare om man kommer sig ut tidigt och har någon som hjälper en med allt. Barn kräver sin tid, men kommer man sig bara iväg så är det enkelt.

Nä ska sova nu!
Kram


Längtar efter dig och vill göra allt med dig, älskling!



1 kommentar:

tina sa...

maten såg nice ut. Kom p bli min kock!