måndag, april 20, 2009

Slappar dag

Idag har vi inte gjort något alls, bara varit hemma och myst. Har varit så trött idag inte orkat med något. Huvudvärk har jag nästan varje dag nu och helt virrig är man ha ha ha. Kanske skulle behöva ta och gå till min underbara kiropraktor här i Luleå, nu när jag är här uppe så bör jag passa på och göra ett besök hos henne. Luleå Kiropraktor Klinik

Wilgot vägra sova mer i morse och jag var helt död, så typiskt som jag sa igår. När jag vill sova vill inte han och tvärtom. Tog en liten lur i kväll, men känner ändå att tröttheten har börjat smyga sig på så får väl ta och natta in nu.

Som sagt inget har hänt idag, jag och Wilgot har bara slappat och haft det skönt..Lite bus har det väl blivit men inte mycket mer ha ha ha.

Kram på er.

Saknar dig min älskling!


 

Inga kommentarer: