torsdag, april 16, 2009

Torsdag

Tänkte hinna skriva lite här nu =P Per har åkt till en kompis och det stör mig lite, vi ska vara ifrån varandra i en månad nästan och han bryr sig inte typ. Eller hmm jag som grinar ihop. Jag hade behövt bli kramad idag, men nä då han ska till sin kompis. Är enda dagen vi hade kunnat få egen tid här uppe. 

I kväll ska vi å gratta Wilgots kusin, i morgon ska vi på middag, helgen är jag tok upptagen plus att Per åker hem till Sundsvall tidigt på söndagen så när vi ska få egen tid å bara kramas vette tusan. Och jag som var i behov av det NU, men man får inte alltid som man vill även att man har en sambo ha ha ha..

Kommer gå och irritera mig på detta hela dagen, det bara känns så. Hur det kryper i kroppen av att jag inte får kramas när jag behöver det. Jaja får väl försöka leva med det.

Vi fick en present av kusin J med familj igår =) Tusen tack! Jätte fint, nu får vi en hand av våran lilla kille och en till fot =) Mysigt!

Igår hade jag Mary Kay kväll här hos mamma, gick jätte bra och jag köpte lite väl dyra grejer. Undra hur detta ska gå ha ha ha. Dom verkade underbara och de är rätt dryga produkter så kommer förhoppningsvis att hålla i evigheter så man inte behöver köpa nytt på en gång. Måste ha en kväll igen lite senare då man sparat lite pengar och kan öka på förrådet ha ha ha. 

Vi var och hälsa på kusin Jenny igår, dom har ju köpt hus. Sååå mysigt, jag vill också ha HUS NU! Allt blir som annorlunda med hus, mer fritt på något vis. LÄNGTAR såååå!

Nåja ha en underbar dag!
Massor med kramar från oss =)

Inga kommentarer: