onsdag, april 22, 2009

Onsdag

Ny dag och nya tag. 
Shit vad trött jag är jämt, jag är som sämst på att komma i säng i tid. Varje dag tänker jag att nu idag ska jag gå och sova när Wilgot somnar, men så blir det aldrig. Det är rätt skönt med egentid när lillen somnat men jaja vi får se om jag någonsin får ordning på detta.

Igår fick Wilgot för första gången träffa en pytte liten bebis =) 13 dagar gammal var hon ha ha ha. Han bara skratta och ville känna på henne men hmm våga inte låta han känna allt för mycket. Man vet ju inte med dom små om dom nyper till å så, men han var bara snäll när han väl fick se henne. 

Idag ska vi träffa Anna =) hon skulle komma till Luleå för någon spa-behandling så då skulle vi träffas. Ska bli super kul, var ett tag sen vi sågs sist. Hon har bara sett Wilgot som nyfödd och en snabbis i vagnen i februari då vi var uppe i Luleå. 


Tänk vad mysigt om vi kunde göra det där, du vet min älskling!


Inga kommentarer: