fredag, april 24, 2009

Fredag

Nä min man nu får du ta och komma till mig! Jag behöver dig här, saknar dig så förbaskat mycket, hjärtat värker av att inte få vara nära ditt! Finns ingen jag älskar lika mycket som dig, eller jo våran kärlek Wilgot älskar jag nog snudden mer hahahaha. Han är resultatet av vår kärlek, rätt häftigt när man tänker på det så.

Idag har Mia varit här, den lilla lusen som snart åker tillbaka till Kanada. Idag sa hon att hon bott där i två år redan, helt otroligt vad tiden går fort. Känns som att hon flytta nyss men samtidigt för en evighet sen. Så kul att träffa dig igen, om jag får mod till mig att köra med Wilgot själv där bak så kommer jag och hälsar på dig innan du far =)
När Mia var här så var vi ut på en promenad, och hörtig som hon är så kände jag att den promenaden tog en del på ben och rumpa ha ha ha, lite varm vart man också. Super bra till min diet.

Wilgot har fått göra sina behov idag tack och lov, gav han katrinplommon puré så då vart det bra. Nu börjar han bli väldigt aktiv, han snurrar runt på golvet, ålar sig fram och tillbaka och i sidled. Snart kanske han kryper. Helt slut har han varit nu å kvällen. La honom i sängen vid nio och han slockna och vakna vid tio så då fick han mat och nu sover han igen, förhoppningsvis sover han hela natten nu då. 

Jag måste nog också gå och sova, är så svinigt trött på morgnarna när lille vaknar. Skulle vara skönt att vara pigg någon gång. 
Kram på er och hoppas ni haft en underbar dag.


Älskar dig min älskling!
Skulle vara kul att prova på de där nya tingen vi pratat om =)
Saknade är som störst nu!
Puss


Inga kommentarer: