fredag, april 17, 2009

Arg som ett bi och besviken

Jag bara måste, måste, måste avreagera mig, även att jag kanske kommer få skit för det så bara måste jag! GUD vad jag hoppas att vi ALDRIG mer flyttar tillbaka till Sundsvall! *raderat inlägg*

Jag är arg och upprörd, tyvärr så påverkas jag av vad andra göra och säger till mig och mina kära medan Per kan koppla bort sådant *avvis*. 
Måste försöka bli på bra humör igen så vi kan ha det trevligt hos Niklas och Anne i kväll. Vi ska på middag i kväll, ska bli mysigt. 
Just ja, FAN säger jag bara. Kursen jag skulle gå i helgen har blivit inställd p.g.a. sjukdom =( Besviken är vad jag är nu! Men jaja var väl inte menat helt enkelt. En annan gång kanske.

Nä nu ska jag försöka göra mig själv på bra humör och göra mig i ordning.
Hoppas ni har har det bra iaf.
Kram på er.


1 kommentar:

Alicia sa...

STOR KRAM till dig gumman!!