fredag, april 10, 2009

Äntligen

Nu är jag äntligen hemma hos min mamma, bara min mamma ha ha ha. Så skönt att få vara hemma, på något underligt vis så kommer det alltid att vara hemma där mamma är. Resan gick bra, Wilgot var helt underbar. Han protesterar typ aldrig bara om han har ont eller är hungrig och det händer inte så ofta. Vi brukar väl oftast hinna ge honom mat innan han blir vrålhungrig. I Umeå protestera han lite, han är ju rätt snorig så han hade det jobbigt med det när han skulle äta så det var ju förståeligt att han protesterade och visade att det inte var bra. 

Vi var på 60-års fest i kväll och det var väl rätt trevligt på sitt sätt. Jag kände typ ingen och medelåldern låg på 60 år ha ha ha så på den fronten var det inte det bästa men ändå trevligt att träffa de få jag kände.

Är jätte trött så nu blir det sängen efter en pratstund med mamma.
Sov gott.
Puss och kram

Inga kommentarer: