onsdag, april 15, 2009

Snabbt inlägg

Vi är tokigt upptagna här uppe ha ha ha. Saker att göra varje dag och personer att träffa, hela veckan är bokad och vissa hinner vi nog inte ens träffa =( Finns inte någon tid alls att sitta och skriva här på bloggen men I love it! Helt underbart att känna att man är lite upptagen, men allt måste ju vara med måtta men men  älskar det just nu iaf. 

Det har hänt så mycket så jag vet inte vad jag ska säga, för jag lär ju glömma en massa så det får vara för nu ha ha ha. 

Har sett min kusins bebis iaf, världens finaste flicka. Har aldrig sett en så söt flicka ha ha ha. Kanske kommer sen om jag och Per får en flicka.

Idag ska vi på stan sen ha en träff med Mary Kay, sen hälsa på kusin Jenny och se deras hus =) ska bli grymt kul jiho.

Nä nu måste jag rusa vidare.
Kram på er......

Inga kommentarer: