tisdag, maj 26, 2009

Kabaré

Idag har jag och Wilgot varit på kabaré, super kul var det. Shit hade jag varit lärare till de ungar som var med hade jag varit såååå stolt! Karl Petersen var också där och Yvonne Stålnacke och skolchefen men vem brydde sig om dem egentligen. Barnen var underbara och speciellt en av dem =) Min lilla kusin T han var coolast av dem alla. Wilgot älskade det, i en timme satt han i min morbrors famn och bara titta. Gnällde inget, jag som bunkrat upp med majsbågar, vatten och banan om han skulle bli gnällig och less, men nej då han bara älskade det. Wilgot ler åt alla som ger honom lite tid, min lilla guldklimp han är ju för underbar!

Wilgot har fått hosta, en hemsk sådan. Inte alls nå kul jag som trodde han höll på att bli fri från allt vad förkylning innebär men icke det *suckar*. 

Nåja måste hoppa i sängen nu, för som det verkar nu kan det bli en orolig natt för lille mannen. Ha det bra.
Kram

Inga kommentarer: