fredag, maj 15, 2009

Snabbis

Tänkte bara skriva en snabbis, är på tok för fint väder ute för att man ska vilja blogga =P Håller på att införa nya saker i mitt liv, förändringar är alltid bra =) Så det är mycket just nu, tänker hela tiden hinna med att blogga men alltid andra saker som kommer i vägen ha ha ha.

Nåja allt är bra här med oss, Wilgot växer och blir stor. Ett riktigt charmtroll, vi var hos min gamla barnmorska i tisdag och hon tyckte han var underbar ha ha ha. Charmar alla gör han, mycket stolt mamma är man. Var och såg Terry också i onsdags, en underbar människa är han. Mycket glad att jag träffat honom, han tyckte också Wilgot var en fin kille och såg hur stolt jag var hihihi. Men vem är inte stolt över sitt underverk. 

Min älskling fick inte ledigt nästa vecka =( dom skulle ha någon utbildning så han kunde inte komma till mig =( Men vi får se kanske veckan därpå och får han det då så firar vi morsdag här uppe =) Skulle vara riktigt nice. 

Nåja nu är tiden ute ha ha ha....
Ha det bäst....
Kram

Inga kommentarer: