onsdag, maj 20, 2009

Smått och gott

Saknar min älskling så att hjärtat blöder, snart drar jag ut hjärtat för att slippa känna så här. Ha ha ha, så illa kanske det inte är men nog saknar jag honom. Läste lite i "Lilladockans" blogg, han framstår som en knäppgök där men vad gör det för han är ju min älskling, och jag vet ju att han kan vara så där tokigt knasig. Tyvärr är det inte så mer, vi har haft en tuff tid med mycket allvar men det blir det säkert ändring på nu när vi ska flytta hem. Och jo just ja, Pers bror ska komma på besök och då är det bara knasiga kommentarer som kommer ur hans mun. (Pers bror är en exakt kopia av Per eller Per är nog kopian efter som att Per är lillebror). 
När jag träffa Per tillsammans med hans bror första gången så fanns det nog ingen sur min så långt ögat kunde nå, snarare tårar av glädje och skratt spruta som fontäner för dom där två ihop är inte riktigt kloka. Måste dock säga att dom är helt underbara, längtar så tills "dom" kommer till oss hihihi. 

Längtar dock inte hem, eller JO jag längtar efter PER och han är ju hemma. Men staden och människorna kan jag slippa. Eller vad säger jag, JAG SAKNAR LINUS OCH JESSICA också! Om det inte vore för dessa tre personer hade jag njutit av att vara i Luleå till max och inte ägnat S-vall en enda tanke. 

Shit vad tiden springer iväg, hinner inte träffa alla jag vill träffa och när jag väl har lite egen tid så vill jag vara själv, har behov att få vara själv. Ibland skulle jag vilja lämna bort Wilgot för ett tag så jag kan vara helt själv, men jag har så svårt med det. Är jag ifrån honom tänker jag bara på honom och inte på mig själv. HAN ÄR DEN MEST UNDERBARASTE POJKEN I HELA VÄRLDEN!

Jag har blivit dålig på att blogga, känner ingen inspiration, och inga uppiggande kommentarer får jag heller. Vill ha 1000 kommentarer ha ha ha. Bloggen känns inte alls rolig mer, gör den verkligen skillnad? Kanske borde börja skriva hederlig dagbok istället, jobbigt dock att måsta börja använda penna igen. Men behöver nog lite träning nu när skolan ska börja till hösten, anteckna, anteckna är det enda man gör i skolan. Allt måste med för sen på tentan eller exuppgifter kanske man glömt något om man inte antecknat. Vi ser hur det blir.

I morgon eller idag enligt klockan men enligt min hjärna i morgon ska jag träffa Jenny, vi får väl se om det blir av. Min kropp säger att det inte kommer bli så men önskar jag har fel men jaja den som lever den får se. Jo jag ska få healing i morgon, längtar så. Få se bara om jag kan slappna av en minut efter som att min älskling inte kommer vara där. Ska bli grymt skönt dock, var längesen nu. Och jag har nästan gett upp det själv. MÅSTE BLI ÄNDRING! 

Just ja fasen vad dåliga ni är på att skänka ett bidrag till rädda mammorna, fatta hur illa många mammor far här i världen, blir stympade, våldtagna och alla hemskheter som görs mot mammor här i världen. Bara en ynka femma skulle göra skillnad, kom igen nu gör en god gärning för en femma har vi alla till övers. Nåja alla gör som dom vill, ville bara säga min mening.

Nu började jag tok sakna min älskling, tänk om du nu legat och hållit om mig. Haft din arm runt mig så jag kunnat snusa gott. 

Oj jag har skrivit på tok för mycket, klockan är på tok för mycket och min son kommer vakna på tok för tidigt i morgon och jag kommer vara på tok för trött för mitt eget bästa. Jaja sådant man får ta när man e som ja.
Hoppas ni sover sött iaf.
Kram.

Inga kommentarer: