söndag, maj 10, 2009

Humor

Jag hitta lite roliga berättelser när jag satt hos mamma på toaletten, ur en bok "Damrummet" som vi köpt för många år sen. Konstig som jag är så vill jag alltid läsa på toan, speciellt om jag gör besök nr 2.

Nåja till berättelserna:

"Ett par kommer in till BB för att föda sitt efterlängtade barn. Kvinnan visas in på ett förlossningsrum och ombeds ta plats i sjukhussängen.
Läkaren kommer in för en första kontroll av läget och frågar henne:
-Har slemproppen gått?
-Ja, men han skulle bara parkera bilen..."

"En dag var Sven ute och gick och såg sin kompis Olle komma åkande i en splitterny cabbe.... Olle stannade vid Sven och visade upp ett stort smil, mycket nöjd med sin nya bil!
   "Olle, vart har du fått bilen ifrån?" frågade Sven.
   "Lena gav den till mig."
   "Gav hon den till dig? Jag visste att hon gillade dig, men det här är ju löjligt!"
   "Så här var det", sa Olle. "Vi var ute och åkte längs kustvägen mitt ute i ingenstans. Helt plötsligt körde Lena in på en liten skogsväg, stannade och klev ur bilen. Sen kastade hon av sig alla kläderna och sa: 'Olle! Kom och ta det du vill ha!' Så jag tog bilen och åkte iväg!"
   "Du är smart du", sa Sven, "kläderna hade aldrig passat dig!"

Finns många roliga och knasiga berättelser...I morgon kommer Cellprovet.
Hoppas ni fått er ett gott skratt.
Kram.

P.S. Glöm inte att hjälpa mig samla in pengar till världens mammor, se inlägget nedan.

Inga kommentarer: