tisdag, januari 13, 2009

Bebis som sover

Wilgot somnade tillslut =) Usch han fick skrika lite i vagnen, jag vet inte hur jag ställer mig till att låta han skrika, skär i hjärtat av minsta lilla gnylande men verkar vara det enda som får han att somna. Nåja nu sover han *skönt* hoppas han får sova ut den här gången.

Sitter och väntar på att min man kommer hem, han slutar om ca 20 minuter jiippiii! Saknar honom mest av allt, kanske vi ska försöka att komma oss ut på en promenad när han kommit hem. Promenader är som terapi för hjärnan haha, ganska mycket simpla grejer är terapi för hjärnan, som att skriva, promenera i friska luften, städa etc... Det sista önskar jag att jag slapp göra men sånt måste göras och jag mår alltid så mycket bättre efteråt då allt är på plats å så snyggt haha.




Lite mörk bild men han var så söt att jag var tvungen och försöka smyga mig på honom och föreviga den underbara synen med ett foto =)