tisdag, januari 20, 2009

Wilgot e sjuk

SUCK, Wilgot har blivit värre. I morse eller natt eller vad man nu säger om klockan 4 på morgonen/natten var han jätte gnällig. Vi tog tempen och den låg på 39 grader suck. Inge kul alls! Vi gav honom lite alvedon och då vart det bra ett litet tag men sen blev han gnällig igen så då la Per honom i vagnen och där verkade han trivas. Han sov ca 5 timmar där, mycket skönt för han behöver ju all sömn han kan få för att bli frisk igen. Jo han har fått hemsk hosta också, typ som den jag och Per har. Usch allt är bara skit. Per ringde BVC idag och dom sa så länge Wilgot äter och kissar så kan vi avvakta. Håller febern i sig länge då var vi tvungen att besöka doktorn. Be nu för att han ska bli frisk våran lilla prins.

Ååå, nu önskar jag ändå mer att jag bodde Luleå. Jag vill ha APELSINER känner ett sådant sug och det skulle nog vara bra med apelsiner. Men vare sig Per eller jag orkar gå på affären och ingen har man som kan göra det heller. Hade jag bott hemma hade mamma åkt och köpt allt jag behöver och sen bara slängt in det till oss... Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja gu vad hemskt att lillen är sjuk. Å vad jobbigt när man vill ha ngt å inte kan få det: /.. Nöe jag vet inte vars hon bor nu? faktiskt. Tack ; P .. Ja å tandis ja.. De tog bara en bild..suck..KRAM