tisdag, januari 20, 2009

Uppskatta det man har

Just ja, måste skriva om Oprah som jag såg idag. Fasen vad jag grät, tänk vad man är lyckligt lottad egentligen. En mamma som fick något virus efter förlossningen, viruset kallades för köttätarvirus eller något liknande. Det slutade med att hon fick ta bort båda benen och armarna, men hon kämpa som en tok och hon såg så vacker ut när hon kom in till Oprah. Tänk vad lycklig man ska vara att man kan njuta av sin son med både armar och ben. ATt kunna smeka hans kind å så, säkert kan hon också det men blir på ett annat sätt känns det som.

Man ska vara glad för det man har för man vet aldrig vad man får. Och ju mindre man har desto lyckligare verkar man vara känns det som, konstigt nog. Är så glad att jag får njuta av min underbara son, även att han är sjuk nu så vet vi att han är frisk och kry och så är jag och Per också. Att få ha en underbar man (som man blir less på ibland) och världens finaste son är det bästa som finns!

Nåja nu kom jag in på annat var egentligen bara avsnittet av Oprah som jag tänkte skriva om men ja ja kommer alltid upp något nytt när man väl sitter här haha.

Kram

Inga kommentarer: