onsdag, januari 14, 2009

SUCK

Shit vad trött jag är! Wilgot vaknade fyra, halvfem i morse han nöjde sig inte med bröstet idag utan han var jätte jobbig så det var bara att släpa sig upp ur sängen och göra mat till honom. Han åt upp 120 ml av de 180 ml som vi brukar göra, sen sov han, för mig tog det ett tag innan jag kunde somna om, så vaknar han igen vid nio tiden och jag är helt död, han är på samma sätt så jag får helt enkelt kliva upp. Nu har han ätit 90 ml av de 180 ml vi brukar göra och som han nästan alltid äter upp.

Han är fortfarande förkyld så jag vet inte om det beror på det att han är så tjorvig, sen har han inte fått göra nr två på två dagar nu så kan vara det också som spökar. Det är så frustrerande när man inte vet vad som är fel, jag hinner gå igenom en hel drös med saker som kan vara fel och alltid tänker jag på det värsta *suck*.

Per ska försöka ringa läkaren så vi kanske kan få en tid där och kolla upp så öron, lungor ser bra ut. Wilgot fick någon konstig hosta också han hosta titt som tätt, men då vet jag inte om det beror på att han suger på sina händer och sätter dem i halsen... Ja, jag vet inte men nojjig är man nu när man blivit mamma, alltid ska man oroa sig för något verkar det som.

Bara denna förkylning ville gå över på honom och på mig, men han är viktigast. Jag har tok ont i halsen och är trött som bara den, har inte fått sova alls (nästan) på tre nätter nu *suck*. Å ingen mamma eller nära vän har jag här som skulle kunna hjälpa mig. Per jobbar varje dag till 16:30, då känns det försent att få vila. Det är på morgonen eller dagen man vill ha lite hjälp *suckar*.

1 kommentar:

Tipparen sa...

Hej älskling. Älskar dig mäst av allt pussa