lördag, januari 24, 2009

Glädje besked

Världens bästa svärfar ska komma till oss på tisdag =) LÄNGTAR sååå.
Idag har jag kommit mig ut för första gången på en vecka och efter att vi blivit sjuka, inte konstigt man varit hel knäpp här. Frisk luft och att bara se andra människor gör mycket med humöret hehe. Jag har ju varit riktigt nere, men vad kan man förvänta sig när man e sjuk. Vet ingen som är glad och pigg när h*n e sjuk.

Vi har varit på Birsta, köpte två nya fönsterlampor till vardagsrummet...blev mycket mysigt. Köpte nya tuttar till Wilgot, tänkte försöka få honom att ta tutte så han inte behöver hänga på mig hela nätterna men det är lättare sagt än gjort att få han att ta tutte *suck*. Sen köpte vi tre filmer, Tomb Raider filmerna (som jag velat se länge nu, älskar tv-spelen) och filmen Leo av Josef Fares (den verkar också bra). Vi får väl se vad jag tycker om dem sen haha.

Jag har blivit sååå sugen på att se Barnen i Bullerbyn, dom filmerna e ju så mysiga. Alla Astrid Lindgren filmerna är så mysiga, hon var verkligen en helt underbar författare. När jag var liten ville jag bara se Pippi på de sjuhaven. Jag kommer ihåg att jag ALLTID ville hyra den och min pappa tyckte jag kunde hyra någon annan och jag tyckte han var knäpp som ens kunde tänka så ha ha ha men nu som vuxen så förstår man varför han tyckte så. Shit vad rolig man kan vara när man är liten, få se hur Wilgot kommer att bli.

Det funderar jag lite på hur Wilgot kommer ta hand om sina leksaker, Per har varit en sådan som undersökt sina leksaker i minsta detalj medan jag har varit väldigt rädd om mina. Jag har en massa leksaker kvar än och dom alla är nästan som nya. Så vi får se vem han kommer brås på, kanske han skapar sin egen väg he he he.

Nu ska vi äta glass, inte bra men har man varit sjuk får man lyxa plus att det är lördag idag =)

   

Bild 1, Köket, Bild 2 & 3, Vardagsrummet Bild 4, En sjuk Wilgot med 39 graders feber =( men ändå sååå söt =)

Inga kommentarer: