lördag, januari 17, 2009

Nöjd

Åååå vilken mysig kväll jag haft det. Vi har varit och hälsat på Fredrik, Jessica och lilla Linus idag, vi åt biteline pizza och bara umgicks. Det var så kul att träffa en annan mamma och kunna dela med sig av sina funderingar och all oro man kan känna och höra att man inte är ensam om att oroa sig och fundera en hel del. Att mitt moderskap inte skiljer sig så mycket från andras. För alla ser ju så lyckliga och snygga ut på ut sidan, och då tänker man varför känner inte jag så. Men min utsida ser kanske också lika lycklig ut för ingen vet vad som pågår inom en. Ååå ja, Jessica jag vill också träffa dig snart igen =)

Det enda som vart skit i kväll är att Per verkar ha blivit sjuk. Han började tok frysa efter maten och nu har han fått en ipren av mig och ligger i sängen. Tror han till och med har somnat. Wilgot somnade i sin säng helt själv nu, peppar peppar tänk om han kunde fortsätta så. Jag börjar också känna värk i leder och ben så jag hoppas med hela mitt hjärta att jag inte kommer åka på någon skit nu. Om vi båda blir dåliga är frågan hur vi ska göra med Wilgot, och Gud förbjuder att han också blir sjuk.

Igår gjorde jag alla tack kort för dopet klara så idag skickades dom, förhoppningsvis har alla som var där dem i brevlådan på måndag =) Blev faktiskt rätt nöjd med dem för en gångs skull haha. Jag skulle gärna vilja börja med scrapbooking, hur kul hade inte det varit hihi. Men vi får se, kanske en vacker dag haha

Nä nu ska jag mysa för mig själv, Wilgot kanske vaknar snart så jag måste ta vara på varje minut =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså hade du blivit sjuk:( läser din blogg å kom på att jag inte kanske svarade på senaste sms, de hade hamnat ngt i utkorgen iaf. Ja hujj kom i en klass vars vi bara blev 3 förskolelärare sammanlagt.. suck..: /