fredag, januari 16, 2009

♥ Kärlek ♥

Känner mig så lyckligt lottad som har en så underbart fin son. Har börjat inse att varje gång jag är trött och känner nä nu orkar jag inge mer, så tittar jag på honom och fylls med så mycket kärlek och ömhet för jag har nog aldrig sett något så vackert och oskuldsfullt. Ibland har man som lust att pussa och krama "ihjäl" honom, man får som aldrig nog. Att kärleken till sitt barn skulle vara så här stark trodde jag nog inte, den är 100 gånger starkare än vad jag tänkt mig. ÄLSKAR dig min underbara lilla son!

Var riktigt glad igår och det sitter i sig idag med, känns underbart. Mamma skulle skicka lite pengar till mig så jag kan får gå och köpa en stor ask med massor av ögonskuggor som jag vill ha. Hitta den på Åhléns i Birsta (har inte sett den någon annanstans) så hoppas den finns kvar. Min underbara vän Sofia uppe i Luleå sa att den var jätte bra och hon använde den på mig när hon sminkade mig till dopet. Finns ingen som kan sminka som hon och sen är hon världens bästa frisör! Å ja hon kan en massa, så gifter vi oss (jag & Per) någon gång så ska hon fixa hår smink och sjunga på bröllopet. Hon har den bästa och finaste röst jag någonsin hört, första gången jag fick höra henne sjunga började jag nästan gråta. Nåja de där skuggorna ska vara en tidig födelsedagspresent från mamma =) Tack mamma, Älskar dig!

Hmm, jag har ett problem. Per fyller år snart och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna köpa en födelsedagspresent till honom, jag är som för feg att åka själv till Birsta, där alla elektronik affärer finns och åker jag med honom så vet han ju vart jag köpt presenten och då blir det inte någon överraskning, hmm vet inte hur jag ska lösa detta. Några förslag någon?




1 kommentar:

Tipparen sa...

Gud va snygg du är mitt hjärta.