måndag, januari 26, 2009

Typiskt

Det är då typiskt, idag var jag pigg så här tidigt på morgonen (typ klockan 7) men då vill Wilgot fortsätta sova. Annars brukar det vara han som vill ha mat och är orolig i sängen men nu sover han gott. Jag var tvungen å tvinga i honom maten också, han sov nästan hela tiden då han fick mat. Hade gjort färdigt en mat och dom räcker bara i 8 timmar i kylen så kändes onödigt att slänga den, bättre att han fick äta upp den. Hmmm, jag lär väl vara jätte trött sen när han vaknar.

Jag har fått en liten plan.... Vill åka upp till Luleå med svärfar när han nu ska åka upp. Tänkte stanna där uppe ett tag och så tänkte jag få upp Per så han är uppe med mig över alla hjärtans dag. Mamma skulle ställa upp och vara med Wilgot då så jag och Per kan få en heldag till att mysa och verkligen känna att det är alla hjärtans dag =) Här i Sundsvall skulle det inte riktigt fungera för då måste vi ha Wilgot hos oss hela tiden. 

Tittar på vakna med the voice, hahahahaha. Josefine har blivit dumpad av sin tandläkare, känns lite konstigt att man kan bli dumpad av dem också haha. Var bara tvungen att skriva det, lät bara så komiskt.

Ska gå och titta till min son nu, vi hörs ;)

Inga kommentarer: