tisdag, januari 27, 2009

Kärlek och vardagliga ting

Nu är det bestämt att jag kommer åka upp till Luleå med svärfar =) Det enda som känns jobbigt är att lämna min älskling. Älskar honom så fruktansvärt mycket. Dagarna kommer vara jätte bra men kvällarna kommer jag sakna min Per, bara min. Massor med pussar på dig min älskling. Vi kommer att njuta och göra alla ♥-dag till något alldeles speciellt som vi aldrig kommer glömma. Ibland tror jag det kan vara bra att vara ifrån varandra, då får man känna vad man verkligen känner. Och sen när man träffas igen så tänds allt upp igen, man uppskattar varandra mer och ser det man blivit blind av i allt vardagligt. Saknar dig redan min underbara man ;)

Idag då jag ville sova ville inte Wilgot det så klart. Det blev en ganska tidig kväll igår och allt verkade lugnt men vid 0:00 så började Wilgot tok skrika och jag vet inte alls vad som gjorde det, tillslut tog han bröstet och kunde somna om. Vet fortfarande inte vad som kunde ha orsakat det. Jag tänkte nej nu är det kört nu kan väl inte jag somna om men lyckligtvis så kunde jag det haha. Sen var det dags vid 5:00 att tjorva med honom, gav upp och gick och gjorde mat till honom och efter det sov han till 10:00, jag ville sååå gärna fortsätta sova men nä det fick jag inte. Wilgot fick lite morotspuré, allt kom väl ut igen eller nästan allt. Ni skulle se honom äta han e så söt och han har puré runt hela ansiktet haha. Så klart var han inte nöjd så han fick lite ersättning sen och då somnade han i min famn, fick honom att rapa lite och sen la jag honom i vagnen. Nu ligger han alltså där i vagnen och sussar sött. 

Funderar på att baka en tårta, min man fyller ju år i morgon. Oj det skulle bli en överraskning men nu blir det inte det haha, fast lite svårt att gömma en tårta här hos oss. Våran kyl är heller inte den största så jag vet inte om jag får plats med en tårta där. Vi får se hur det blir med den saken.

2 kommentarer:

Tipparen sa...

ÅÅÅÅÅ va söt du är min ängel älskar dig så mycket. Det ska bli så mysigt på alla hjärtans dag när vi får vara tillsammans och pussas:)

Anonym sa...

Det är jättenyttigt att längta. Du har tagit helt rätt beslut tycker jag!

Och GRATTIS på födelsedagen gumman! Hoppas du får en riktigt fin dag!

Stor kram!