onsdag, mars 18, 2009

6 månader.

Idag fyller Wilgot 6 månader, tänka sig att det redan gått ett halvår sen våran prins kom till oss. På ett sätt flyger tiden iväg men på ett annat så segar den sig fram. Till hösten flyttar vi till Luleå igen =) Hoppas bara allt blir bra med skolan, att jag får avsluta det jag börjat på. Att stanna kvar i Sundsvall är nu helt uteslutet. Ska bli så skönt att komma närmare alla mina underbara vänner och mamma, min underbara mamma. Ska bli kul att hälsa på pappa också, låta Wilgot få lära känna sin morfar och morfar får lära känna sitt barnbarn =)

Wilgot har blivit så stark nu när han ligger på mage, snart kanske han kryper hi hi hi. Ska bli så kul men samtidigt jobbigt för då måste vi nog möblera om här hemma, för inget lär väl få vara i fred när han sätter igång ;) Lite det som är charmen med det hela också.

Underbart väder är det ute idag =) 
Känns som att VÅREN är här nu! Underbart.

Bamse kram på er!


Wilgots blå ögon =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Vad skönt att höra att jag inte är helt dum då i alla fall.. Blev lite ledsen eftersom blod-tanten blev så sur på mig. Hon tyckte det var mycket allvarligt om man haft matförgiftning. Hm.. Jaja, ibland är det inte lätt! Hoppas att allt är bra med dig gumman. Så fin Wilgot är! KRAM