fredag, mars 27, 2009

=)

Idag har det varit en mycket bättre dag =) och då menar jag mycket bättre. 
Wilgot vaknade när Per gick på jobbet så jag lyfte över honom i våran säng och där somna han bredvid mig till 10-10:30 jätte skönt. Så klev vi upp och ja dagen gick på bra fram till 14:00, fattar inte men efter det klockslaget går allt såååå sakta fram tills då Per slutar.

Idag bad jag Per bjuda hem en jobbarkompis på middag, vi åt kyckling och bacon i ugnen med fullkornsris. Vette tusan om J gillade det efter som att han inte ens tog mer, Per han lasta på så mycket att han inte ens orkade och det förstår jag efter den portion som han lastat på en andra gång. Medan vi blickade lite då och då på tv:n "Let's Dance" spelade vi även TP. Jag och Per mot J haha och J han påstod att han vann men så var så klart inte fallet. 

Å en riktig Chicken var J också, han påstod att han inte kunde natta över i bäddsoffan för att han skulle hem och "ligga" vad nu det betyder =D Nåja då får jag och Per mysa efter som att vi blev ensamma, slipper vara trevliga med andra än oss själva ha ha ha. 

Så dagen och kvällen har varit bra och nu när Wilgot somnar blir den säkert ändå mysigare ha ha ha.
Ha det bäst alla söta läsare och vänner.
Natti natti.
Kram

2 kommentarer:

Stina sa...

Men vilken söt liten Wilgot du har.;-) Kram

Alicia sa...

Härligt att det känns bättre! =) Hoppas att du har en underbar lördag! Kraaam!