måndag, mars 02, 2009

BLÄ!

Jaha då har Per börjat jobba igen och jag hatar att bo här! Ensamt som vanligt och ingen ork har jag till att göra något heller. Är så less! Vet inte hur jag ska komma ut från allt det här negativa, varje vecka är det samma sak. Tur att jag har helger i alla fall, det är dom som håller mig vid liv ha ha ha. 

Just nu vill jag ha allt i VITT här hemma, funderar på att bege mig in i något helt okänt. Nämligen att prova å måla om vår tv bänk och en "byrå" som vi har i hallen. Hmm få se om jag vågar och hur resultatet blir om jag nu vågar.

Till påsk ska vi upp till Luleå =) ska bli så skönt, tänkte kanske stanna där i en månad denna gång =) Per lär väl inte gilla det men han har inget att säga till om he he he, nä nu e jag lite små elak men så kommer det att bli i alla fall.

Har inte hänt så mycket idag. Kanske återkommer senare.
Kram....

Inga kommentarer: