torsdag, mars 12, 2009

Smycken

Idag ska vi åka till Pers bror =) och mest troligt spendera hela våran helg där. Pers bror har ju inte hunnit se Wilgot än så nu ska Wilgot få träffa sin farbror för första gången =) och farbror ska få träffa sin brorson för första gången haha. Vi får se om det hinns med några uppdateringar under helgen, ska dock försöka hinna med det och kanske jag kan lägga upp lite bilder också =P

Jag ska gå en helg kurs uppe i Luleå. Kursen är att tillverka smycken av silverlera så det kan bli väldigt intressant, plus att jag sen kan göra det hemma efter som att det ska gå å bränna leran i micron =) Tänk att kunna göra egna smycken, har nog alltid varit en dröm...Kanske jag kommer utveckla det, finns några fortsättnings kurser också ha ha ha. Här kommer nästa smycke designer ;) Drömma kan man ju alltid göra.

Beställde en sak till Per idag ;) Blev lite dyrt men shit vad snyggt det kommer att bli. Per vet inte vad det är, ska bli en överraskning, längtar tills det kommer hi hi hi. 

Ska gå och ordna lite mat till lillen nu.....
Kanske vi hörs ikväll...
Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så spännande och rolig kurs! Behöver du en modell som kan bära upp dina smycken så finns jag alltid här.. ;-)