måndag, mars 16, 2009

Födelsedag

Idag vakna Wilgot klockan 7, suck. Han fick äta lite gröt, första gången han åt nästan hela smak portionen, sen somna han en liten stund. När han vakna fick han ersättningen. Under dagen började jag få fruktansvärd huvudvärk och fick yrsel, det bara snurrade. Jag försökte kämpa på men tillslut kändes det som att det var för mycket så då bad jag Per komma hem. 

När han kom tog jag en ipren å gick å la mig. Sov en stund, var lite yr sen när jag vaknade men började med maten nästan på en gång och det gick bra. Nu har vi ätit å det vart si så där, inte i närhet av så gott som när svärmor var här men det gick att äta. Såsen blev kaos som jag trodde men nu tror jag att jag kommit på vad som kan ha blivit fel så nästa gång kanske det kommer lyckas.

Börjar känna mg små yr nu igen *suck*, gillar inte det här.....
Per hade köpt hem massor med olika fika, mums. Jo visst ja, jag fick det halsband jag önskat mig av Per. Ett underbart Efva Attling smycke, står "From the botten of the heart" på latin =) mycket lycklig! Ska gravera in Wilgot & Per på baksidan =) Mina älsklingar vill man ha runt halsen ha ha ha. Älskar dig mannen min och vår underbara son! Ni är allt för mig.

Kram på er.
Hoppas ni haft en bra dag och får en lika fin kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS på din dag sötis! Hoppas att du känner dig bättre nu och att dagen varit bra! Stor kram!