onsdag, mars 11, 2009

Lugn dag

Fy fan (ursäkta ordspråket) vad avis jag är på dig Fanny! Just nu är du inte populär hos mig ha ha ha ha *skämtar med blinken i ögat*. Hoppas ni fick en underbar kväll med massor av underbar musik. Är lite små sur att jag inte visste att hon varit här i Sundsvall i fredags, hade jag vetat hade det varit helt perfekt å gå efter som att svärföräldrarna var här och kunde vara med Wilgot *grrrrr*.

Har varit en rätt lugn dag idag, har inte hänt mycket. Jag och Per var en sväng till Birsta när han slutat jobbet. Hitta små prylar, egentligen helt onödiga saker men jaja får rensa ut något annat onödigt haha. Läste någonstans att för varje ny sak man tar hem ska man göra av sig med lika många saker som man tar hem, eller något i stilen av det och det bör man rätta sig efter. Tänk vad mycket skrot man samlar på. 

Är så glad att jag har en man som aldrig protesterar när jag vill till Birsta, han gör allt för mig min man ;) älskar dig för det mannen min! Blev så sugen på att köpa några bodysar till Wilgot från åhléns som jag såg men köpte dom aldrig, kanske får gå en sväng på stan i morgon. 

Per har skrikit här som en galen gris, han har sett på fotboll och jag kan ju bara säga en sak det verkar vara tal om LIV & DÖD. Blir galen på honom efter som att vi har en liten son, men han visa inte att han tog någon skada av det men man blir ju som lite rädd när någon bara skriker rätt ut helt plötsligt. För mig var det i alla fall ett plötsligt utfall efter som att jag ej såg matchen och visste att det blev mål. Galna killar det finns här i världen ha ha ha. Hatar fotboll!

Har länkat till en ny mysig blogg så gå gärna in och kolla och bli inspirerade.

Kram....

Inga kommentarer: