tisdag, mars 10, 2009

Grattis Farmor



Idag fyller Wilgots farmor år =) Hela familjen grattar och önskar henne en underbar dag, även att dagen snart är slut. Hoppas du haft en oförglömlig dag och att presenten varit ett nöje för dig att bära ;)

Igår när Per slutade följde hans jobbarkompis med hem och vi alla tre åt kyckling tacos, mums. Sen var det hockey för hela slanten, Pers kompis såg Timrå medan Per såg Luleå. Jag titta bara lite, blir så arg och upprörd om jag följer med i matchen och så förlorar dom. Så det var skönt att inte se hur dåliga våra pojkar var igår *grrr*.

Wilgot har varit små jobbig idag, han vill inte alls sova på dagarna och om han sover är det bara små korta stunder. Vet inte om det beror på tanden efter som att man nu kan se den där ner =) Så gulligt, ska bli så kul och se han klädd med en tand i munnen ha ha ha.

Har varit en jobbig dag idag för mig med, har känt flera gånger att nu skiter jag i det här och bara sticker bort härifrån. Vart som helst bara jag kommer härifrån. Men envis å trög som jag är så stannar jag i en situation som jag inte alls trivs i. Jag är väl inte den som ger upp eller ser till mitt eget bästa så jag blir alltid kvar i jobbiga situationer tills något drastiskt händer och jag blir tvingad till en förändring. Nåja vi får se vad framtiden har att erbjuda. Hoppas något glatt och spännande ;)

I kväll har vi ätit Thailändsk kycklinggryta, mums. Blev kvar lite till mig och Per till lunch i morgon också =) Jag och Per älskar mat så det blir oftast inte över något till dagen efter men idag blev det en maffig gryta som räckte lite längre än bara i kväll he he he. 

Har säkert glömt att berätta massor med skaer men är nu så trött att huvudet snurrar så sängen nästa.

God natt och sov gott!
Kram...  

Inga kommentarer: