fredag, mars 06, 2009

L E S S

Åååå, vad less jag är nu! Allt gick bra i natt, Wilgot sov gott och vi fick sova till klockan 7 då Pers klocka ringde. Av någon anledning kunde vi inte somna om. Åt frukost och matade Wilgot, sen gick svärföräldrarna på stan men jag  och Wilgot stanna hemma för han skulle äta snart igen. Wilgot var sååå trött så han somna en timme innan han fick mat, sen begav vi oss också ut på stan. Svärmor bjöd på lunch, ärtsoppa och pannkakor, super gott!

efter det fönster shoppa vi som tokar ha ha ha. Vi var in och kolla på Efva Attling butiken, å så fina smycken hon har. Stilrena men ändå så speciella. Önskar mig allt i födelsedagspresent ha ha ha. Få se om min man älskar mig så mycket! Nu gäller det Per att visa hur mycket du älskar mig ha ha ha. 

När vi kom hem började vi med middagen och det var jag som fick göra den för laxen jag gjorde då bara svärfar var hos oss hade visst blivit omtalad och då ville även svärmor få smaka. Så lax och potatis stod på menyn. Å det vart lyckat idag med =)

Wilgot har ont i magen och han är stenhård får hjälpa honom hela tiden nu. Provade ge lite katrinplommon puré men det har inte hjälpt idag. Den där maten har heller inte hjälpt, så hemskt å se hur han försöker pressa och sen blir han gnällig så det gör säkert ont. Är så less på att det inte kan bli bra. Men han är allt ett underverk för även att han har ont så skrattar han emellanåt å visar sin kärlek till en. Så på ett sätt så kan jag inte ha det bättre. Älskar dig Wilgot!

Tror han äntligen somnat nu så jag får passa på att gå och sova nu för man vet aldrig när magen hans väcker honom igen. Håll tummarna att han får sova och att magen kommer igång igen. Jo å glöm inte att vara med i tävlingen jag skrivit om här nedan. Om ni inte har barn så kanske ni har syskonbarn, eller någon kompis barn, barnbarn som skulle vilja ha det oförglömliga priset. Så tävla nu, kanske ni vinner. 

God natt.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar också Efwa Attlings saker. Så fina! Har faktiskt köpt några av hennes smycken till mig själv.. =)