söndag, mars 15, 2009

Uppdatering

Då var vi hemma igen. Gud så jobbigt att åka bil, trodde det skulle vara mycket närmare till svåger men nä då det kändes som att det var mycket längre än till Luleå. Fast det ska vara någon mil närmare men så kändes det då inte. Vistelsen där nere var såååååå underbar. Var så himla kul att träffa både svåger och hans sambo =) 
Vi har haft mysiga dagar, och helgen gick så klart på tok för fort. Snart måste vi göra om det igen =) Svåger med sambo lovade att snart komma och hälsa på oss också, ska bli super kul.

Wilgot har varit helt underbar hela helgen, han har sovit hela nätter i sin vagn och inte gnällt mycket. (Man måste ju få gnälla om något är fel.) Snällare unge får man leta efter ha ha ha. Så klart blir man less ibland, och antar att det hör till. Jag tror alla blir less någon gång men huvudsaken är ju att man inte alltid är det. 

Hmmm, *host och harkel* i morgon fyller man år *host, host*. Få se om mannen min hittar på något speciellt, vet i alla fall att det är jag som får stå för maten. På menyn ska det stå entrecote med någon slags potatis (inte bestämt mig än), någon sås om jag nu kan göra sås. Har aldrig vågat mig på det men i morgon ska jag pröva. Hmmm, kanske blir en sallad också får se vad vi har hemma =) Vi ska nog bara mysa alla tre i morgon och njuta av våran lilla familj som en vacker dag förhoppningsvis är en STOR familj.

Kommer lite bilder i morgon då vi lagt in dem. Batteriet tog slut i kameran så det måste laddas först å sen så är det bara att ladda in alla bilder i datorn och sedan här på bloggen ha ha ha.

Nåja har inte så mycket att skriva mer... 
Ville bara uppdatera lite.
Sov sött...
Kram.......

Inga kommentarer: