lördag, februari 14, 2009

3 rätters middag.

Jag och Per har haft en super mysig kväll tillsammans, Wilgot har varit med mormor medan jag och Per har varit ut på restaurang. Vi åt tre rätters middag, vitlöksbröd till förrätt, entrecote i teriyakisås till varmrätt och friterade bananer med glass till efterrätt. Jag drack isvatten och Per drack öl, denna alla hjärtans dag var det frun i familjen som betalade, blev min present till min man. Av Per fick jag något hemligt ha ha, romantiska grejer ;)

Det var jätte mysigt att få ha egen tid till oss (jag och Per), vi har som inte hunnit med något sådant sen Wilgot föddes. Wilgot finns ju dock hela tiden i ens tankar, men jag och Per behövde nog detta. Älskar dig min underbara MAN! 

Jag vill verkligen inte åka till Sundsvall igen! Bara tanken på det så blir jag tårögd och det gör såååå ont, ont att veta att man blir själv igen. Vi kommer ha mycket besök nu i slutet av februari och i mars men alla kommer på helgerna då Per är hemma, och visst det är kul att besökarna får träffa oss båda men det är veckodagarna som är så jobbiga för mig. Vill så gärna stanna här uppe i Luleå, men ska göra ett försök att åka ner. Blir det för jobbigt åker jag upp igen för jag tänker inte lida igenom min föräldrar ledighet, vill kunna njuta med Wilgot och ha roligt varje dag. 

Jag har älskat att vara här uppe i Luleå, tror inte jag varit ensam en endaste dag. Allt har gått så bra med Wilgot också, han har säkert känt att mamma varit en lycklig mamma under tiden vi varit här uppe. Känner mig mest bara på dåligt humör att jag måste åka hem. Tur för Per att han gått och lagt sig, han behöver ju sova för att orka köra i morgon.

Nåja ska inte tjata mer idag om detta, men åter kommer säkert i ämnet haha.

Sov gott Kram! 

P.S. Lite besviken på att så få skrivit vilka de är som läser bloggen =( D.S.

Inga kommentarer: