lördag, februari 21, 2009

Tråkig dag

Fredrik, Jessica och Linus kunde inte komma i dag =( Vi som var helt inställda på det å så vart allt helt knasigt. Eller knasigt kanske det inte vart men vi fick som tänka om helt. En stor städning blev det och det är ju skönt, men vad skulle vi äta? Per han kom med massa förslag men jag kände inte för något sen så bestämde vi oss att vi köper hem en pizza från bite line. Hot and spicy blev det, mmm vad gott det var. Var så längesen som jag fick äta något starkt. Nu har jag ju nästan slutat amma Wilgot, han får mysa lite vid bröstet på morgonen men sen får han klara sig med ersättning. Eller ibland kan han kanske få en slurk haha. Det som är skönt med att sluta å amma är att man nu kan få äta vad man vill utan att vara rädd att Wilgot ska få ont i magen. 
Nåja det som är kul är att Fredrik med co kommer imorgon istället =)

Jag och Wilgot har badat för första gången tillsammans =) Det var verkligen super mysigt, å Wilgot älskade att plaska i vattnet. Tänk när han kan sitta själv där och bada då lär det skvätta vatten över hela badrumsgolvet. Så nu luktar han inte spya, få se hur länge det blir så ha ha ha. 

Trodde vi skulle förlora matchen i dag =( MEN vi VANN =) Lavander som fick avgöra. Vilken dramatik det dock var i slutet och hjärtat höll på att hoppa ur kroppen på en, men som sagt det gick ju bra i alla fall =) *lycklig*
Nästa gång vi åker upp till Luleå måste vi ta med Wilgots match tröja och jaga lite autografer. 

Jag skulle behöva köpa nya sockar, även en mössa bör inskaffas men vi får se vad som händer med den saken haha. Igår köpte jag nya täckbyxor, sådana som Per har. Tycker jätte mycket om dom han har och har lånat dem många gånger men nu har jag mina egna =)

Usch måste denna dag gå så fort, snart är helgen över och Per börjar jobba igen =( Vill så gärna att helgen varar lite längre. Som sagt innan, så är det så ensamt här när Per jobbar =( BLÄ!

Snart blir det melodifestivalen =) 
Ha en underbar lördag kväll.....
Kram.


Inga kommentarer: