tisdag, februari 24, 2009

Fettisdag

Mitt sug av att pyssla blir bara större och större, när ska jag ta fingrarna ur arslet och stilla detta sug?! 

Wilgot har blivit hängigare segt snor och en hel del slem har han. Det är så konstigt efter som att när vi var i Luleå mådde han bra men direkt vi kom ner hit börja det snoras och det verkar bli värre varje dag som går. Är orolig för honom, i morse ville han inte äta heller men nu efter en timmes matning så fick jag i honom hela flaskan. Det är inte likt honom att inte äta ordentligt, men vi avvaktar och ser hur det går. Blir han inte bättre får vi väl åka in på sjukhuset, hoppas dock inte att det blir så. Älskar min son så mycket, han ger oerhört mycket glädje till mig och hans pappa =)


Igår överraskade jag Per när han kom hem då jag hade tänt ljus i hela lägenheten, diskat och planerat färdigt med mat =) Han vart rätt chockad när han kom hem från jobbet hihi.


I dag när Per kommer hem ska vi ta en sväng ner på stan, vi har fått ett gåvopaket från Libero som vi ska hämta ut och sen ska Per få posta lite viktig post ;) Sen kanske det blir en sväng på någon pyssel affär, men vi får se hahaha. Saknar min underbara man! Blir så irriterad på att han aldrig kan komma hem tidigare, men han har ju ett jobb att sköta.

Just ja, det är fettisdag idag, så det kanske blir en semla i kväll =) Smarrigt värre ha ha älskar semlor som är gjorda med omsorg. Då svärfar var här hade han köpt så goda semlor så jag hoppas på att vi hittar dem idag =)


Kram..... 

Inga kommentarer: